امروزه در اکثر مجتمع های مسکونی و اداری از انواع پکیج های دیواری و پکیج های زمینی برای گرم کردن محیط در فصل زمستان و گرم کردن آب استفاده می شود در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی ازبرندهای مطرح  در بازار پکیج ها  یعنی شرکت ایساتیس بپردازیم در ادامه مقاله معرفی پکیج شرکت ایساتیس 

 

پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس

مجهز بودن این دستگاه به فن این امکان را به آن می دهد که تخلیه محفظه احتراق از گازهای حاصل از احتراق به وسیله نیروی فن انجام پذیرد که سبب ارتقای تکنولوژی و ایمنی دستگاه می شود. علاوه بر این، وجود دریچه تامین هوای تازه در پکیج ایساتیس امکان استفاده ازدو دودکش مجزا (Twin Pipe Systems  ) یکی جهت خروج دود و دیگری جهت تامین هوای تازه را نیز میسر می سازد.

 

پکیج دیواری ایساتیس دارای سیستم عیب یاب الکترونیک، سیستم ضدیخ زدگی، سیستم کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب در مدار گرمایش و مجهز به شیر گاز Sit Sigma 845   بوده که توانایی مدولاسیون بسیار بالا شعله را دارمی باشد و این قابلیت موجب شده است مدیریت مصرف انرژی در محصول فوق به صورت ویژه ای انجام پذیرد. 

پکیج دیواری ایساتیس علاوه بر تامین اب گرم مصرفی در منازل و مجتمع های مسکونی، اب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در فصل سرما فراهم می سازد. استفاده از پکیج دیواری ایساتیس نسبت به آبگرمکن و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیار زیاذی در بر دارد.

پکیج از نظر میزان تولید صدا بسیار کم صداتر و نوسانات دمای آب در آن به هیچ عنوان محسوس نمی باشد. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی بسیار کم صداتر بوده و از همه مهم تر راندمان حرارتی و

تولید گرمای آن در مقایسه با سیستم شوفاژخانه مرکزی بسیار بالاتر و به صرفه تر  می  باشد.

 از دیگر مزایای استفاده از پکیج دیواری ایساتیس در مقایسه با آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی اشغال فضای بسیار کمتر می باشد.ظرفیت گرمایی پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس

ظرفیت پکیج گرمایشی در انواع پکیج دیواری ایساتیس با توجه به شرایط آب و هوایی، نوع و عایق بندی ساختمان متفاوت است. پکیج های با ظرفیت 24000 برای فضاهای تا متراژ 120 مترمربع، پکیج های با ظرفیت 28000 برای فضاهای تا متراژ 180 مترمربع و مدل ظرفیت 36000 برای فضای متراژ 250 مترمربع توصیه می شود.

 

پکیج دیواری ایساتیس با طراحی بسیار زیبا، کارکردی دقیق و مقرون به صرفه است. به نحوی که توجه بسیاری از مصرف کنندگان و انبوه سازان را به خود جلب نموده است.

 

برای بررسی دقیق تر و همچنین مشاوره ی تخصصی و اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید)

پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/پکیج-دیواری-ایساتیس/http://www.bamintahvie.com/category/heating