بوتان


گروه صنعتی بوتان شرکتی معتبر در زمینه ی تولید انواع لوازم گرمایشی از قبیل آبگرمکن ، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور می باشدکه ما در این مقاله به بررسی پکیج دیواری بوتان می پردازیم.

 

پکیج دیواری بوتان


انواع مختلف پکیج بوتان بر حسب نیاز مشتریان با امکانات و پارامترهای متفاوتی تولید و روانه ی بازار می شوند که خریداران با توجه به نیاز خود می توانند هریک از انواع این پکیج ها را تهیه نمایند.

وجود تنوع در مدل های مختلف محصولات این شرکت باعث به وجود آمدن تفاوت قیمت در انواع مدل های این پکیج ها شده است که این تفاوت قیمت به دلیل وجود امکانات متنوع ، قدرت و کارایی متفاوت هریک از این محصولات می باشد.

لذا برای اینکهخریدار بتواند با توجه به نیاز و بودجه ی خود بهترین و کاربردی ترین محصول را انتخاب نماید لازم است در ابتدا مدل های مختلف این محصول را شناخته و آن ها را با یکدیگر مقایسه نماید.

 

انواع پکیج دیواری بوتان


پکیج دیواری بوتان در 4مدل تولید و به بازار عرضه می گردد:

1.پکیج بوتان مدل پرلاپرو perla pro

2.پکیج بوتان مدل پاویا pavia

3.پکیج بوتان مدل پارما parma

4.پکیج بوتان مدل بیتا bita

از میان 4مدل نام برده شده 2مدل دیجیتال و 2مدل دیگر آنالوگ می باشند:

 

مدل های دیجیتال:

 

پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو 

پرلاپرو

   

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا 

پاویا

مدل های آنالوگ:

 

پکیج دیواری بوتان مدل پارما 

پارما

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 

بیتا

 

لازم به ذکر است که مدل های آنالوگ (پارما - بیتا) به دلیل بی بهره بودن از سیستم عیب یاب و همچنین نمایشگر دیجیتال بر روی آن قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیجیتال آن دارد.

 

ظرفیت حرارتی 

میزان حرارتی که پکیج ما قادر به تولید آن می باشد که با توجه به محل مورد نظر برای قرارگیری و استفاده ی دستگاه توسط مصرف کنندگان از مدل های مختلف مورد اشاره استفاده می شود:

برای مساحت های تا 140 متر از ظرفیت حرارتی 2400 استفاده می شود که کمترین ظرفیت حرارتی موجود می باشد.

مساحت های 140 تا 240 متر ظرفیت 2800

مساحت 280 تا 350 متر ظرفیت 3600 متر

 

برای بررسی دقیق تر و همچنین مشاوره ی تخصصی و اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید)

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی/پکیج-دیواری-بوتان